loading...

سایت سرگرمی تفریحی ifunsite.ir

سایت سرگرمی تفریحی ifunsite.ir

عکس پروفایل بدون متن

سایت سرگرمی تفریحی ifunsite.ir بازدید : 66 پنجشنبه 13 خرداد 1400 نظرات ()

چگونه سرعت سایت خود را بررسی کنیم

سایت سرگرمی تفریحی ifunsite.ir بازدید : 65 پنجشنبه 13 خرداد 1400 نظرات ()

چرا سرعت وب سایت اهمیت دارد؟
سرعت وب سایت روی ترافیک، مشاهده صفحات، گفتگوها، فروش‌ و شهرت عمومی وب سایت‌ شما نقش موثری ایفا می‌کند. هرچه سرعت بارگذاری وب سایت شما بیشتر باشد، می‌توانید کسب و کار خودتان را بیشتر ارتقا دهید و به رشد آن کمک کنید. مطالعات نشان می‌دهد که:

۴۷ درصد از افراد انتظار دارند که وب سایت در کمتر از دو ثانیه بارگذاری شود.
در صورتی بارگذاری وب سایت بیشتر از ۳ ثانیه طول بکشد، ۴۰ درصد افراد احتمالا آن وب سایت را ترک می‌کنند.
بنابراین سرعت وب سایت، نقش مهمی در موفقیت کسب و کار شما ایفا می‌کند و اگر می‌خواهید در مقابل رقبای خود پیروز باشید، باید سرعت بارگذاری وب سایت را در اولویت‌های اول خود قرار دهید.
برای افزایش سرعت سایت چکار کنیم؟
در این مقاله قصد داریم ۱۴ گام را بررسی کنیم که می‌توانند به صورت مستقیم روی سرعت سایت شما تاثیرگذار باشند. در واقع با طی کردن این مراحل شما می‌توانید سرعت سایت خود را تا حد مطلوبی افزایش بدهید.

چگونه سرعت سایت خود را بررسی کنیم ۱. استفاده از ابزارهای تست سرعت سایت
اولین مرحله ارزیابی سرعت سایت است تا ببینیم باید چه اقداماتی را در پیش بگیریم. ابزارهای زیادی وجود دارند که شما می‌توانید سرعت سایت خودتان را با آن بسنجید. یکی از این ابزارها، استفاده از Gtmetrix است که نکات مفیدی را راجع به سرعت بارگذاری سایت به شما می‌گوید.

افزایش سرعت سایت و GTmetrix

فقط کافی است به سراغ سایت Gtmetrix رفته و همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در کادر موردنظر، اسم سایت خودتان را بنویسید و لحظه‌ای صبر کنید تا سایت شما را بررسی و نتیجه را به شما گزارش دهد. در صفحه نتایج، یکی از آیتم‌های مهمی که وجود دارد، fully loaded time است که بیانگر سرعت سایت شما است.

چگونه سرعت سایت خود را بررسی کنیم سایز و حجم محتوا
برای افزایش سرعت سایت باید حجم محتوا استاندارد باشد. سعی نکنید در وب سایت خود و در صفحه اول آن ویدیو سنگین قرار دهید زیرا این کار سرعت سایت شما را کاهش داده و گوگل نیز برای آن امتیاز منفی قائل می شود. استفاده از ویدئو اتوماتیک با کلیک کردن مخاطب بر روی سایت شما باعث کاهش سرعت و همچنین کاهش مخاطبان شما را در پی خواهد داشت. عکس هم نوعی محتوا می باشد که با قرار دادن عکسی جذاب و منطبق با محتوای متنی خود می توانید پیغام خود را به مخاطبان برسانید و آمار نشان می دهد که عکس خیلی بیشتر از متن نوشتاری بر روی مشتریان و مخاطبان تاثیر می گذارد. اما این نکته نیز باید رعایت شود که حجم عکس شما مانند ویدیو نباید خیلی سنگین باشد، مثلا یک عکس 3 تا 4 مگابایتی برای سایت شما مناسب نیست. و استفاده از عکس های با پسوند PNG و JPEG می تواند برای سایت شما مناسب باشد.

چگونه سرعت سایت خود را بررسی کنیم هاست خوب
استفاده از یک هاست خوب که بتواند به‌سرعت درخواست‌های شما را در یک سایت اجرایی کند، یک رکن مهم در افزایش سرعت سایت است چراکه میزبان سایت شما یک فضایی به نام هاست است و اگر قرار باشد تا این فضا، ظرفیت سایت ما را نداشته باشد، نمی‌تواند سرعت خوبی را به ما بدهد. پس در انتخاب یک هاست خوب و باکیفیت دقت کنید.

چربی حیوانی برای سلامتی خوب است؟

گروه سلامت: یک متخصص تغذیه گفت: تاثیر چربی‌های حیوانی روی بدن به مقدار خوردنتان و اینکه باقی برنامه غذایی‌ شما چگونه است، بستگی دارد.شهاب اولیایی، رژیم شناس و متخصص تغذیه  اظهار کرد:  چربی اشباع به طور طبیعی در بسیاری از غذاها به خصوص منابع حیوانی، وجود دارند. این نوع چربی تاثیر منفی برای سلامت عمومی بدن به خصوص سلامت قلب دارد.
 

او افزود: یکی از مصالح کلسترول نوع خاص اسید چرب است که در روغن‌های اشباع حیوانی مانند دنبه یافت می‌شود. این موضوع می‌تواند رسوب و گرفتگی در رگ‌های قلب را افزایش دهد، همچنین با سخت شدن عروق، زمینه سکته‌های قلبی و مغزی را ایجاد می‌کند.

این متخصص تغذیه ادامه داد: چربی‌های حیوانی را می‌توان به صورت موردی و در حد کم استفاده کرد اما جایگزین کردن آن با روغن مصرفی روزانه می‌تواند مشکلات جدی به خصوص در زمینه قلبی عروقی به همراه داشته باشد. تاثیر چربی های حیوانی روی بدن به مقدار خوردنتان و اینکه باقی برنامه غذایی تان چگونه است، بستگی دارد.
او بیان کرد: در خصوص روغن‌های گیاهی معتقدیم هر نوع روغنی که در دمای اتاق به صورت جامد باشد برای سلامت بدن مضر است. این تاثیر منفی به خصوص در روغن‌های هیدروژنه که اسید‌های چرب ترانس دارند، برای سلامت بدن بیشتر است.

اولیایی گفت: توصیه ما این است که از انواع و اقسام روغن‌ها به صورت چرخشی استفاده کنید، برای مثال سعی کنید روغن زیتون، آفتابگردان، کنجد و ذرت را به صورت چرخشی استفاده کنید تا اسید‌های چرب ضروری بدن از این طریق تامین شوند.

او تاکید کرد: برای سرخ کرن غذا به هیچ عنوان از روغن‌های پخت و پز معمولی استفاده نکنید. روغن‌های مخصوص سرخ کردنی حاوی موادی به نام آنتی اکسیدان هستند که باعث می‌شود نقطه دود روغن و تحمل آن نسبت به حرارت افزایش یابد.این متخصص تغذیه تصریح کرد: تا حد امکان از کمترین مقدار روغن‌ها استفاده کنید. روغن‌های مصرفی اگر بیش از نیاز بدن باشند، به صورت سلول چربی تجمع پیدا می‌کنند و در نهایت می‌توانند چاقی‌های ناحیه شکمی را ایجاد کنند که با بسیاری از بیماری‌ها مانند کلسترول خون، کبدچرب، دیابت و فشار خون در ارتباط است.

قهوه بنوشید تا بیشتر عمر کنید

گروه علمی: دانشمندان انگلیسی می‌گویند نوشیدن قهوه باعث افزایش طول عمر می‌شود.قهوه یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار در جهان است. گرچه بسیاری از افراد به قهوه به مثابه یک نوشیدنی انرژی زا در ساعات اولیه صبح می‌نگرند، اما تحقیقات نشان داده است نوشیدن قهوه می‌تواند باعث افزایش طول عمر شود، اما چگونه؟.دانشمندان انگلیسی می‌گویند نوشیدن یک فنجان قهوه در روز می‌تواند خطر مرگ زودرس را به میزان ۸ درصد کاهش دهد. همچنین افرادی که قهوه زیاد می‌نوشند نیز باید بدانند که مصرف ۲ تا ۵ فنجان قهوه در روز باعث کاهش ۱۲ درصدی مرگ زودرس می‌شود.

مطالعات متعدد نشان داده است نوشیدن قهوه می‌تواند با محافظت از بدن در برابر بیماری‌هایی که با افزایش سن بروز می‌کند مانند زوال عقلی، سرطان، و بیماری‌های قلبی، طول عمر انسان را افزایش دهد. دلیل این امر این است که قهوه سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی به نام پلی فنول هاست.

پلی فنول‌ها مانع از آسیب به سلول‌های بدن در مقابل اشعه مخرب یو وی (UV) آفتاب شده، و نیز از این سلول‌های در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. همچنین تحقیقات بی شمار اثبات کرده است پلی فنول‌ها تاثیرات مخرب التهابات را کاهش می‌دهد. التهابات در بدن می‌تواند به دلیل طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها مانند دیابت نوع ۲، سرطان، و بیماری‌های قلبی بروز کند.

در یکی از مطالعات انجام شده دانشمندان اقدام به بررسی ارتباط میان مصرف قهوه و مرگ و میر افراد کردند. در این تحقیقات ۵۰۰ هزار نفر در انگلیس که قهوه می‌نوشیدند مورد بررسی قرار گرفتند. یافته‌ها موید آن بود که این افراد در خطر کمتری برای ابتلا به طیفی از بیماری‌های مرگبار در طول ۱۰ سال مطالعه‌ای که انجام داشت نسبت به افرادی که قهوه نمی‌نوشیدند، قرار داشتند.

همچنین تحقیقات دیگر حاکی از آن بود که مصرف قهوه به میزان قابل ملاحظه‌ای خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی را در افراد کاهش می‌دهد. یافته‌های دانشمندان موید آن است که نوشیدن قهوه می‌تواند باعث محافظت از دی ان‌ای (DNA) که مسئول انتقال ویژگی‌های وراثتی به نسل بعد است، شود.دانشمندان همچنین در پژوهش‌های خود پی بردند مصرف مداوم قهوه باعث کاهش خطر ابتلا به افسردگی، آلزایمر، پارکینسون، دیابت نوع ۲ و بیماری‌های کبدی می‌شود.از آنجا که کافئین موجود در قهوه برای ساعت‌ها در خون باقی می‌ماند، بهتر است برای جلوگیری از اختلال در خواب شبانه، چند ساعت پیش از به بستر رفتن از نوشیدن قهوه اجتناب کنید.

پروتئینی جادویی معده که کلیددرمان چاقی است

گروه علمی: مطالعات دانشگاه ایندیانا نشان داد پروتئینی داخل معده وجود دارد که از طریق آن می‌توان روش‌های درمانی را برای دستیابی و حفظ کاهش وزن پیدا کرد. محققان اعلام کردند پروتئینی به نام GKN ۱ که به طور انحصاری در معده تولید می‌شود، در برابر هضم مقاوم است و غذا را به روده منتقل کرده و با میکروب‌های روده ارتباط برقرار می‌کند.
 

محققان دریافتند که مهار پروتئین GKN ۱ منجر به اختلاف زیادی در وزن و سطح چربی در بدن می‌شود، به این معنی که کنترل سطح این پروتئین در سطح پایین به کاهش وزن و مبارزه با چاقی کمک می‌کند.این مطالعه نشان داد که با بررسی باکتری‌های خوب روده به نام میکروبیوم، محققان توضیح دادند که چگونه بدن ما متابولیسم و ​​تجمع چربی‌ها را در بدن تنظیم می‌کند، که می‌تواند به معرفی روش‌های درمانی جدید برای چاقی کمک کند.

محققان با نظارت و اندازه گیری متابولیسم و ​​سطح کالری و تری گلیسیرید، در مقایسه با سطح این پروتئین در بدن ما، تجزیه و تحلیل در مورد نقش پروتئین GKN ۱ و باکتری‌های مفید در روده را انجام دادند.محققان دریافتند که نمونه مطالعه موش‌هایی که حاوی پروتئین GKN ۱ نبودند، با وجود مصرف همان مقدار غذا هنگام رعایت رژیم غذایی پرچرب، سبک‌تر و دارای مقادیر کمتری از چربی بدن لاغرتر بودند. این نمونه بدون پروتئین معده در برابر افزایش وزن و چربی اضافی بدن مقاوم است.

محققان تأکید کردند که هنگام کنترل سطح پروتئین GKN ۱، بدن می‌تواند در برابر چاقی مقاومت کند، که سلامتی فرد را تهدید می‌کند و منجر به بیماری‌های جدی مانند سرطان و کبد چرب می‌شود.این در حالی است که آماری که توسط مرکز کنترل بیماری‌های ایالات متحده منتشر شده نشان می‌دهد که میزان چاقی در بزرگسالان به ۴۲.۴ ٪ در ایالات متحده افزایش یافته است و علاوه بر این خطر سکته مغزی، دیابت، برخی از انواع سرطان و سایر موارد ضدسلامتی را در فرد افزایش می‌دهد.

تعداد صفحات : 29

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
سایت سرگرمی تفریحی ifunsite.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 903
  • بازدید سال : 26,107
  • بازدید کلی : 30,427