سونی از دو دوربین Alpha 7C II و Alpha 7C R با قابلیت‌های هوش مصنوعی پرده برداشت

سونی حدود سه سال قبل از دور‌بین میرورلس A7C با قیمت ۱۷۹۹ دلار رونمایی کرده بود و حالا با دو دوربین جدید که Alpha 7C II و Alpha 7C R نام دارند، اعضای جدید این خانواده را معرفی کرده است. این دو دستگاه دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند که می‌توان برای بهبود عکس‌ها از آن‌ها استفاده کرد.

مشخصات و قیمت دوربین سونی Alpha 7C II

دوربین سونی Alpha 7C II از سنسور ۳۳ مگاپیکسلی Exmor R CMOS بهره می‌برد. سیستم پردازش BIONZ XR این دور‌بین باعث می‌شود که عکس‌‌های گرفته‌شده کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته باشند. سو‌نی در این دوربین از پردازنده هوش مصنوعی برای تشخیص پیشرفته سوژه استفاده کرده است.

از دیگر ویژگی‌های این دوربین سو‌نی می‌توان به امکان ضبط فیلم با وضوح ۴K، لرزشگیر اپتیکال تصویر ۵ محوره، منظره‌یاب الکترونیکی XGA OLED با وضوح بالا و نمایشگر ۱۲۰ فریم بر ثانیه‌ای اشاره کرد.

سونی در این دوربین از ویژگی هوش مصنوعی قاب‌بندی خودکار نیز استفاده کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد کادربندی تصویر را براساس سوژه تنظیم کنند. همچنین با اپلیکیشن Creators سونی می‌توانید دور‌بین را به گوشی‌های هوشند متصل کنید.

این دستگاه با برچسب قیمت ۲۱۹۹ دلاری و رنگ‌های مشکی و نقره‌ای وارد بازار خواهد شد.

مشخصات و قیمت دوربین سو‌نی Alpha 7CR

سونی Alpha 7CR یک دوربین کامپکت و سبک‌وزن با سنسور تصویر ۶۱ مگاپیکسلی Exmor R و پردازشگر BIONZ XR است. این دستگاه نیز تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال ۵ محوره دارد و از منظره‌یاب الکترونیکی XGA OLED با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

درست مانند سونی ۷C II، این دستگاه نیز دارای قابلیت هوش مصنوعی کادربندی خودکار است و با قیمت ۲۹۹۹ دلار در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

درنهایت باید اشاره کرد که دوربین‌های جدید سونی هنوز برای خرید در دسترس نیستند. گفته شده است که Alpha 7C II در ماه سپتامبر و Alpha 7CR در ماه اکتبر وارد بازار خواهد شد.

موارد مفید دیگر:

درباره ی vbfwqop