روش طراحی سایت فروشگاهی

روش طراحی سایت فروشگاهی

روش طراحی سایت فروشگاهی شما ۷۵ درصد از اعتبار فروشگاه شما را تحت تاثیر قرار می دهد و شما کمتر از یک ثانیه فرصت دارید تا اولین تاثیر را بگذارید. این بدان معنی است که ادراک همه چیز است و ادراک مشتری شما یک واقعیت است که مهم است.

روش طراحی سایت فروشگاهی شامل ایجاد و راه اندازی یک فروشگاه مجازی برای فروش محصولات است . در حالی که طراحی وب سایت تنها چیزی نیست که مشتریان به دنبال ان هستند، ادغام ان با بازاریابی رسانه های اجتماعی، کمپین های دیجیتال و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک تجربه کاربری برتر را فراهم می کند که ترافیک فروشگاه شما را افزایش می دهد .

طراحی فروشگاه تجارت الکترونیک شما به نیازهای مشتریان شما بستگی دارد. با این حال، برخی از استانداردها در صنایع مرتبط هستند. در اینجا چند عنصر وجود دارد که برای هر طراحی سایت تجارت الکترونیک ضروری است.

روش طراحی سایت فروشگاهی

طراحی مطابق با سلیقه مشتریان

طراحی سایت باید مطابق با سلیقه مشتریان باشد. زیرا کسب و کار تجارت الکترونیک شما باید یک تجربه منحصر به فرد را ایجاد کند که یک اتصال عاطفی بین خریداران و محصولات شما ایجاد کند. لذا عکس های زیبا و رنگ های روشن دوست داشتنی هستند، اما اولویت بندی تجربه مشتری بیشترین تاثیر در فروش را دارد.

سایت با هویت نام تجاری مطابقت داشته باشد

وب سایت تجارت الکترونیک شما بیش از یک فروشگاه است؛ این یک نام تجاری است.نام تجاری شما تاکید می کند که شما به عنوان یک کسب و کار انلاین هستید، فرهنگ شرکت شما را نشان می دهد و با کیفیت محصول شما هماهنگ است. انواع عکس های محصول، فونت ها، ایکونوگرافی و طرح های رنگی را که با مشتریان شما طنین انداز است، را تعیین کنید.

طراحی سایت به روز باشد

بیست سال پیش، فروشگاه های تجارت الکترونیک ابزارهای واسطه ای برای اتصال مشتریان به یک تیم فروش بودند. امروزه، تجارت الکترونیک با پیشرفت تکنولوژی همچنان در حال تکامل هستند. روندهای در حال ظهور شامل طرح بندی های تعاملی، صفحات پویا و توصیه های محصول مبتنی بر داده ها است. بنابراین جای تعجب نیست که مشتریان انتظار یک تجربه شخصی دیجیتال را دارند. انها می خواهند یک تجربه یکپارچه داشته باشند که به انها اجازه می دهد محصولات را جستجو کنند، اقلام را خریداری کنند و سفارشات را به صورت انلاین پیگیری کنند.

بهینه سازی برای موبایل

اجرای یک طرح بصری و سازگار در سراسر دستگاه های تلفن همراه – دسکتاپ، گوشی های هوشمند و تبلت ها – یک تجربه به یاد ماندنی را پرورش می دهد که باعث می شود خریداران بخواهند از فروشگاه شما بازدید کنند.

فرایند پرداخت را ساده کنید.

مسیر خرید مشتری شما باید واضح و سرراست باشد. یک فرایند یک صفحه ای پرداخت را ساده می کند.

سیگنال های اعتماد را ترکیب کنید.

مشتریان جدید شکاک هستند. انها با محصولات شما اشنا نیستند و هنوز به شما اعتماد ندارند تا به وعده خود وفا کنید .هنگام اضافه کردن عناصر طراحی جدید، اطمینان حاصل کنید که انها با ترجیحات مشتری شما هماهنگ هستند و مانع خرید نمی شوند.

روش طراحی سایت فروشگاهی

 

لینک‌های مفید دیگر را مشاهده کنید:

درباره ی vbfwqop